STYLE | IN THE NAVY

Tak bardzo pochłonęło mnie projektowanie i rysowanie nowych rzeczy na bloga, że całkiem zapomniałam, że nie miał on się skupiać tylko n...


IN THE NAVY fashion style navy shirt navy coat jeans minimalist style goldandberry gold and berry blog

Tak bardzo pochłonęło mnie projektowanie i rysowanie nowych rzeczy na bloga, że całkiem zapomniałam, że nie miał on się skupiać tylko na tych tematach. Dzisiaj krótki post ze stylizacją, w której ostatnio najlepiej się czuję. Bardzo ważnym elementem jest dla mnie prostota. Staram się wybierać rzeczy, które będą w mojej szafie na dłużej niż jeden sezon. Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe zadanie. Ile z Was zastanawiało się, czy nie kupić sobie kolorowej, super bluzy z nadrukiem? :D Myślę, że wiele z nas ma podobny problem. Rzecz w tym, że jak już skusimy się na tę przykładową bluzę z pstrokatym nadrukiem, to jest niestety duża szansa, że ten model będzie zalegał w naszej szafie, aż w końcu zdecydujemy się go oddać do PCK. 

Chciałam się Wam też pochwalić super wiadomością. Wygrałam ten konkurs ELLE Deco i Dulux Polska! Taaaaak bardzo się cieszę! Wybrałam już kolory i pewnie niebawem zabiorę się za metamorfozę pokoju. Zrobiłam sobie też prezent w tym miesiącu i kupiłam biurko w IKEA. W końcu mogę wygodnie siedzieć i pisać lub rysować. Przy poprzednim biurku bałam się, że zmienię się któregoś dnia w Quasimodo! :D Trafił mi się niestety pechowy model z ubytkiem w górnej płycie, ale złożyłam reklamację on-line i w ciągu kilku dni serws IKEA wymienił mi blat na nowy. 

W następnym poście udostępnię Wam złote folie do pobrania za darmo. Myślę, że Wam się przydadzą, bo trend gold-foil trwa w najlepsze. Jeśli macie jakieś propozycje, co takiego chcielibyście zobaczyć w następnych postach (np, darmowe tekstury, więcej zdjęć stockowych, mockup'y), to śmiało piszcie na mojego maila z zakładki CONTACT

Życzę Wam wszystkich miłej resztki tygodnia i do zobaczenia w następnym! :) 
Marta

IN THE NAVY fashion style navy shirt navy coat jeans minimalist style goldandberry gold and berry blog

Thrifted Navy Shirt | Bershka Jeans | C&A Shoes | Mohito Navy Coat | Little Black Bag


FOLLOW ME HERE:
FACEBOOK INSTAGRAM | BLOGLOVIN

You Might Also Like

3 comments

  1. Torebka jest obłędna <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Jejciu, po obejrzeniu tego jednego posta strasznie mi się spodobało, nie robię tego teraz,aby zrobić follow4follow, po prostu, jest tu ładnie, czytelnie, a przede wszystkim ciekawie! Mam nadzieję, że sama dojdę do takiej wprawy.:P
    Obserwuję, z czystym sumieniem!
    Mam nowy post, jak chcesz/ chcecie wbijajcie, będzie mi bardzo miło:)
    http://olkha.blogspot.com/

    ReplyDelete