FREEBIES | Free Styled Stock Photography | Black, white and gold Styled Desktop | Darmowe zdjęcie stockowe

Hi everyone!  Sorry for the long abence, I had the flu and feel really tired. Today I made another Free Styled Stock Photography - ...

FREEBIES | Free Styled Stock Photography | Black, white and gold Styled Desktop | Darmowe zdjęcie stockowe | Gold and Berry blog goldandberry

Hi everyone! 
Sorry for the long abence, I had the flu and feel really tired. Today I made another Free Styled Stock Photography - in black, white and gold. If you're looking for more freebies like this, go check this page. You have full permission to use this photo. Just enjoy! 
You can download it from the link below the image :) xoxo Marta

Details:
Format: JPG
Dimensions: about 3600x2700 px
300 dpi

Hej wszystkim!
Przepraszam za długą nieobecność, niestety się pochorowałam i nie miałam na nic siły. Dopiero dzisiaj wzięłam się w garść i udało mi się coś przygotować. Dzisiaj mam dla Was kolejne darmowe stylowe zdjęcie do pobrania. Tym razem dominuje tu ciemna kolorystyka połączona ze złotymi elementami. Zdjęcie można wykorzystać zarówno do prywatnych, jak i komercyjnych projektach :) Można je pobrać z linku poniżej.
Mam nadzieję, że widzimy się przy kolejnym poście :) xoxo Marta




FOLLOW ME HERE:


You Might Also Like

2 comments

  1. what a great blog to stumple upon. I will share with all my friends.

    ReplyDelete
  2. I'm so happy I found you!! yayyy.. Love your photography!!


    www.nothingbutvelvet.com

    ReplyDelete